2009. június 7., vasárnap

Dilemma

Sziasztok, két dilemmát osztok meg veletek.

Az egyik olyan, amivel nekem kell megküzdenem. Sajnos az egyéb üzleti elfoglaltságaimnak köszönhetően még kevés időt tudok foglalkozni a pókerrel. Sokszor napokig nem jutok asztalhoz, pedig anyagilag már bőven megérné akár csak a pókerrel foglalkozni. Csak nem egyszerű mindig a döntés. Szóval ez az én feladatom, ha esetleg másvalaki hasonló cipőben van, várom a meglátásaitokat.

A másik dilemma sokkal általánosabb. Utóbbi időben többször felmerült bennem, nem biztos, hogy a megfelelő money management-et használom. A jelenlegi bankrollom: 5825 USD. Eddig úgy játszottam, hogy egy 200-as osztót használtam a cash és sit and go játékoknál, vagyis 29 USD-ig ülhettem be ezekhez az asztalokhoz. A többasztalos MTT versenyeknél ez az osztó 300 volt.

Úgy érzem, hogy ez talán egy túl konzervatív megközelítés, és ha egy kicsit ezt "agresszívabbra" módosítanám, sem történne semmi komoly probléma.
Persze először a véleményeteket szeretném kikérni, egyedül nem akarom meghozni a döntést, mégis biztos, ami biztos. :)

Nyitottam egy számlát több pókeres ismerősöm javaslatára az Unibeten. Nagyon dícsérték a cash-t és a bajnokságokat is egyaránt a site-on, meglátjuk. :)

Természetesen leírom a tapasztalataimat!

Good luck!

1 megjegyzés:

  1. Good luck! Majd neha benezek azert, hogy eppen hol allsz a poker vilagbajnoksag fele vezeto utadon. Majd ott talan talalkozunk :)

    VálaszTörlés