2009. április 27., hétfő

Egy furcsa parti

Egy többasztalos versenyen történt velem tegnap. 1900 induló, 388 kifizetve, és még 450-en voltunk.
18295 zsetonnal biztonságban voltam, és nem figyeltem különösebben a "buborék" játékra, nem éreztem magamat veszélyben.
350/700-as vakoknál, 85-ös ante-nél Jancsi és Juliskát kaptam a kezembe. (JJ)
Előttem ketten megadják a vakot, és 3750-ig emelek, amit mögöttem egy játékos megad, és az egyik limpelő is call-ol.
Jön a flop: 7c, 6c, Ks
Előttem mindketten passzolnak, itt jön a "hibagyanús" lépésem. Erősnek érzem magamat, hiszen "csak" két ellenfél, és mindketten passzolnak egy sor, és flössesélyes flopon.  Beletolok 7900-at a potba, amire az egyik ellenfél rögtön dob, viszont a másik sajnos nem így dönt, all int tol.
Itt már nem hiszem, hogy hibáztam, ugyanis 6560 zsetonom maradt, és mégha éreztem is, hogy bajban vagyok, nem igazán lett volna értelme dobni. Még mindig mutathat egy blöfföt, vagy egy sor, vagy színhúzót, esetleg egy kissebb párt. Sajnos QdKd-t mutatott, és ezzel egy villámkiesést produkáltam a verseny fizetős helyeinek elérése előtt pár perccel.  Kérlek, véleményezzétek, mennyire volt súlyos hiba az emelésem, és hosszútávon szerintetek mennyire pozitív az a játék, amikor egy flösshúzós asztalon passz után 1-2 ellenfél ellen belenyitok a potba.

1 megjegyzés:

  1. Szerintem a flop utáni emelés méretével volt a gond, túl sokat hívtál, utána már pot commited lettél...De a raise allin-t nem adtam volna meg a helyedebn, még annyi zsetonnal is kiülheted az ITM-et, de ha megadod nagyon rossz esélyekkel indulsz, szinte mindig jobb lappal tolják be, hisz közel az ITM

    VálaszTörlés