2009. április 26., vasárnap

Indulás

Épp szünet van egy mtt online versenyen.  Ez eg 6000 USD garantált bajnokság, 5,5 $ buy in-nel, viszonylag sokan, 1760-an indultunk, még 283-an vagyunk, és 200 a díjazott hely.

Mostanában már nagyobb versenyeket is játszom online, de most hirtelen ebbe botlottam. Jelenleg a 44. vagyok, majd a végén beszámolok, hogy végeztem.

A blogindításnak többb célja volt:

- megosztani a tapasztalatokat,

- kikérni véleményeket, tanácsokat,

- bebizonyítani, hogy igenis lehetséges akár pókerből nagyon komoly hozzáállással megélhetést csinálni.

A múltat most nem ragozom, de majd folyamatosan írok arról is, most a jelennel foglalkozom.

Jelenleg online 10 és 20 $ körüli többasztalos versenyeket, és sit and go-kat játszom. Ha kevés időm van, akkor NL200 cash game-re is ráadom a fejemet, de inkább versenyjátékosnak mondom magamat. Nem egész két éve játszom, plusszban vagyok. Nagyon szép plusszban. De erről majd fokozatosan.

Folyt. köv., vége a szünetnek, eltelt pár perc, azóta a 23. vagyok. :)

Majd jövök.

G.

1 megjegyzés:

  1. Egy preflop all in megadásnak köszönhetően a 150. helyen estem ki a versenyből. Ezzel 7,92 $-t nyertem, nem ez lesz eddigi legkeményebb versenyeredményeim egyike. :) AJs-el kaptam egy preflop all int, amit 66-al fogadtam, ami jó döntés volt, mert 51,56 %-os esélyes voltam. Megérzésre hagyatkoztam, két magas lapra tettem, és ez be is jött. Sajnos most a szerencse nem mellettem állt, mert két párt is kapott az asztalra. Sebaj, majd legközelebb, lényeg, hogy a döntésemnek pozitív várható értéke volt.

    VálaszTörlés